De perfecte bovenbenen en billen

De perfecte bovenbenen en billen

Iedere vrouw wil het perfecte lichaam. Dit is niet zo makkelijk als je zou denken. Trainen en gezond eten zijn enorm belangrijk voor het lichaam. Ook om energie te krijgen moet je extra op je voeding letten. Je ziet vaak dat veel vrouwen last hebben van overtollig vet op de bovenbenen en billen. Natuurlijk wil je hier vanaf. Ga niet aan de slag met allerlei crèmes en andere producten. Een goed lichaam krijg je door te sporten en goed en gezond te eten!

Oefeningen
De billen en bovenbenen zijn een groot probleem. Enorm veel vrouwen hebben hier last van en komen hier maar niet vanaf. Toch zijn er een heleboel oefeningen die zich vooral richten op dit gebied. Bovendien kost het per dag maar weinig tijd om hier aan te werken. Dit is natuurlijk afhankelijk van hoe snel jij resultaat wilt zien.Squats zijn ideale oefeningen voor een strakke kont en mooie bovenbenen. Hierbij ga je wijd staan met je benen. Je voeten moeten evenredig staan met je schouders. Vervolgens ga je met je kont naar beneden. Je maakt een beweging alsof je gaat zitten. Hierna kom je weer omhoog. Dit kun je eerst ongeveer 30 keer doen.

Opbouwen
Natuurlijk kun je niet de eerste dag al 300 squats doen. Verwacht niet dat je lichaam meteen volop kan trainen. Doe de squats wel elke dag en las af en toe een rustdag in. Om de vier dagen een rustdag is perfect om je spieren rust te geven. Je bouwt elke dag de squats op. Je doet de eerste dag bijvoorbeeld 30, en de volgende dag 40.

Je zult zien dat het steeds makkelijker zal gaan. Na een aantal weken zul je zelfs al resultaat zien. Heb geduld, het resultaat zal er komen en de kilo’s gaan eraf!

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *